نیک فایل

پاورپوینت,تحقیق,گزارش کار,دانلود پاورپوینت,نمونه سوال,پرسشنامه,دانلود فایل

نیک فایل

پاورپوینت,تحقیق,گزارش کار,دانلود پاورپوینت,نمونه سوال,پرسشنامه,دانلود فایل

پاورپوینت,تحقیق,گزارش کار,دانلود پاورپوینت,نمونه سوال,پرسشنامه,دانلود فایل
طبقه بندی موضوعی
شنبه, ۱۵ آذر ۱۳۹۹، ۱۲:۰۷ ق.ظ

پاورپوینت جذابیت در محیط کار

پاورپوینت جذابیت در محیط کار

 

پاورپوینت جذابیت در محیط کار شامل 20 اسلاید زیبا که با جدیدترین نسخه پاورپوینت طراحی شده و قابل ویرایش می باشد و برای دانشجویان کاربرد دارد .


مشخصات فایل

 

 

تعداد صفحات 20
حجم 4360 کیلوبایت
فرمت فایل اصلی pptx
دسته بندی علوم انسانی


توضیحات کامل

 

پاورپوینت جذابیت در محیط کار

 

پاورپوینت جذابیت در محیط کار شامل 20 اسلاید زیبا ، که با جدیدترین نسخه پاورپوینت طراحی شده و تمام اسلایدها دارای slide show بسیار زیبا و کارشده و قابل ویرایش می باشد . همچنین به راحتی می توان قالب آن را به مورد دلخواه تغییر داد و در تهیه آن کلیه اصول نگارشی، املایی و چیدمان و جمله بندی رعایت گردیده است. این پاورپوینت برای دانشجویان کاربرد دارد. در ادامه ابتدا بخشی از متن این پاورپوینت را برای شما آورده ایم ، سپس فهرست مطالب و در انتها تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزئیات آن را مشاهده کنید و در صورت تمایل در ادامه مطلب آن را دانلود نمایید .

 

مقدمه

ما در طول روز بیشتر اوقات بیداری‌مان را مشغول کار هستیم؛ یا در جلسه‌ایم یا در دفتر خود نشسته‌ایم و به کارها رسیدگی می‌کنیم. ناگزیر در این ساعات طولانی گاهی با همکاری بدقلق یا رئیسی متکبر مواجه خواهیم شد. برقراری رابطه با چنین افرادی مشکل است اما غیرممکن هم نیست. به خصوص که ما برای موفقیت به این روابط کاری نیاز داریم. روابط سازنده، در عین حال که دستاوردهای کاری را افزایش می‌دهند باعث می‌شوند از محیط کاری لذت بیشتری ببرید. در ادامه، هفت راهکار برای برقراری رابطه‌ی بهتر با بالادستی‌ها،‌ زیردستان، همکاران و مشتریان‌تان ارائه کرده‌ایم که به محبوبیت بیشتر شما در محیط کاری منجر می‌شود.

۱. به وقتِ دیگران احترام بگذارید

اگر می‌خواهید حسابی منفور شوید، از آن دسته افرادی باشید که بی‌خبر سر و کله‌شان در دفتر این و آن پیدا می‌شود. حضور شما ناخوشایند خواهد بود چون همه می‌دانند که باز هم آمده‌اید تا یک سؤال بی‌ربط بپرسید یا حرف بی‌فایده‌ای بزنید. اگر مدام مزاحم کار دیگران شوید یا یک سؤال ۳۰ ثانیه‌ای را ده دقیقه کش بدهید،‌ مطمئنا در صدر لیست افراد آزاردهنده‌ی دفترتان جای خواهید گرفت!

این احترام را باید در مسائل دیگر هم لحاظ کنید. مثلا،‌ اگر چیدمان دفتر طوری است که همکارانتان می‌توانند صدای شما را بشنوند، با پایین آوردن صدا موقع صحبت کردن و اجتناب از حرف زدن با آنها وقتی می‌بینید مشغول کار هستند به آنها احترام بگذارید. در یک کلام: حرفه‌ای رفتار کنید.

۲. مراقب ایمیل‌هایتان باشید

ایمیل تأثیر بلندمدتی دارد. اگر یک ایمیل فتنه‌انگیز در مورد یکی از کارکنان برای کس دیگری بفرستید ممکن است قبل از اینکه بفهمید، دست به دست بشود و در نهایت به دست همان کسی برسد که متن را درباره‌اش نوشته‌اید. یک ایمیل بد علاوه بر این که می‌تواند برای همیشه روابط کاری شما را با یک همکار تخریب کند، تهدیدی هم برای وجهه‌ی کاری شماست.

اگر نیاز دارید درباره‌ی همکارتان غر بزنید یا پشت سرش غیبت کنید این کار را دور از محل کار و ترجیحا با دوستی قابل اعتماد یا همسرتان انجام دهید. حتی اگر دل‌تان می‌خواهد دق و دلی‌تان را سر همکاری خالی کنید یادتان باشد که هیچ‌وقت آن را مکتوب نکنید!

  و ...

 

فهرست مطالب

مقدمه

۱. به وقتِ دیگران احترام بگذارید

۲. مراقب ایمیل‌هایتان باشید

۳. مثبت باشید

۴. علایق مشترک را پیدا کنید

۵. گوش بدهید

۶. حمایت‌گر باشید

۷. چُغُلی نکنید

خلاصه‌ی کلام

 

عنوان : جذابیت در محیط کار

فرمت : پاورپوینت

تعداد صفحات : 20

پیش نمایش تمام صفحات پاورپوینت

جذابیت در محیط کار


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی