دانلود پاورپوینت فروش شخصی چیست
پاورپوینت فروش شخصی چیست شامل 33 اسلاید زیبا که با جدیدترین نسخه پاورپوینت طراحی شده و قابل ویرایش می باشد و برای دانشجویان کاربرد دارد .
مشخصات فایل
تعداد صفحات | 33 |
حجم | 4203 کیلوبایت |
فرمت فایل اصلی | pptx |
دسته بندی | علوم انسانی |
توضیحات کامل
پاورپوینت فروش شخصی چیست
پاورپوینت فروش شخصی چیست شامل 33 اسلاید زیبا ، که با جدیدترین نسخه پاورپوینت طراحی شده و تمام اسلایدها دارای slide show بسیار زیبا و کارشده و قابل ویرایش می باشد . همچنین به راحتی می توان قالب آن را به مورد دلخواه تغییر داد و در تهیه آن کلیه اصول نگارشی، املایی و چیدمان و جمله بندی رعایت گردیده است. این پاورپوینت برای دانشجویان کاربرد دارد. در ادامه ابتدا بخشی از متن این پاورپوینت را برای شما آورده ایم ، سپس فهرست مطالب و در انتها تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزئیات آن را مشاهده کنید و در صورت تمایل در ادامه مطلب آن را دانلود نمایید .
مختصری از متن
مقدمه
امروزه علاوه بر روشهای قدیمی فروش، روشهای دیگری مانند فروش اینترنتی و تلفنی نیز مورد استفاده قرار میگیرد. در واقع، فروش شخصی نوع سنتی فروش است که در آن فروشنده، تعاملی مستقیم با خریدار دارد و به دلیل لزوم استخدام نیروی انسانیِ بیشتر، هزینهبر است. در اینجا به بیان لزوم و ضرورت استفاده از این روش میپردازیم و دلایل کمرنگ شدن و کاهش یافتن این روش فروش را بررسی میکنیم.
در دنیای فروش و بازاریابی، فروش شخصی یعنی شرایطی که شخصی تلاش میکند تا چیزی را به صورت رودررو و مستقیم به شخص دیگری بفروشد. ممکن است این پرسش پیش بیاید که انواع دیگر فروش کدام هستند؟ پاسخ این است که فروش شخصی معادل کاربردی دیگری دارد که به جای آن مورد استفاده قرار میگیرد. در دنیای مدرن، تفاوت میان فروش شخصی و سایر انواع فروش از این واقعیت ناشی میشود که حجم بسیار بالایی از خریدهای معمول مواد غذایی، منسوجات، کالاهای خانگی، سرگرمی، سفر، حق اشتراک، سوخت، کتاب و غیره بدون حضور فردی رخ میدهد که تسهیلکنندهی فروش باشد (یعنی فروشنده). معمولا تنها تماس انسانی موجود در فرآیند فروش، کارمندی است که کالاهای خریداری شده را بررسی میکند. شرکتها سخت در تلاش هستند تا حتی همین تماس انسانی اندک را نیز با دستگاههای بارکدخوان و تشخیصدهنده کارت اعتباری جایگزین کنند. در اکثریت قریب به اتفاق این فروشها، روش مورد استفاده برای ترغیب خریدار با تصاویر انتزاعی نمایش داده شده در تلویزیون، رادیو، نشریات و همچنین توسط کوپنها، علامتهای تجاری و بستهبندیها ارائه میشود. «فروش غیرشخصی» از طریق تبلیغات، ترویج فروش و روابط عمومی انجام میشود.
شرایط خرید و فروش
در زندگی واقعی، افراد اندکی هستند که خانه، اتومبیل یا بیمهنامهی عمر را تنها پس از خواندن یک آگهی یا نگاه کردن بروشور پرزرق و برقی میخرند که به دستگیرهی درب آویزان شده است. برای مثال، بیشتر کارهای مربوط به خرید خانه، پس از انجام فروش شخصی قطعی میشود. موقعیتهایی که در آنها، فروش حتما باید به صورت شخصی انجام شود، موقعیتهایی هستند که مربوط به وقایع روزمره و عادی نیستند، بلکه معاملاتی هستند که اهمیت بالایی دارند و معمولا در آنها، گزینههای فراوانی برای انتخاب وجود دارد و میتوان گفت در این موقعیتها، «تراکم اطلاعات» بالایی وجود دارد. در این موارد، تعامل مستقیم با یکی از نمایندگان آگاه فروشنده، در فرآیندی تحقیقی و بلندمدت، ضروری و اطمینانبخش است. البته فروش شخصی در خریدهای کوچکتر و در مواردی که تصمیمگیری برای خریدار دشوار است نیز میتواند مفید باشد، مثلا در مورد نوعروسی که در مورد انتخاب لباس عروس خود مردد است یا مردی که نمیداند برای تولد همسرش چه جواهری باید بخرد. در موارد خاصی از خردهفروشی (مانند فروشگاههای کیف و چمدان یا مبلمان) نیز معمولا صاحبان کسبوکار، فروشندههایی را برای فروش کالاها استخدام میکنند؛ هنگام خرید این قبیل کالاها و در روزهای شلوغ، وقتی فروشندهای برای کمک به مشتریان در فروشگاه نباشد، آنها سردرگُم و ناراحت میشوند.
در موارد خرید و فروش میان کسبوکارها نیز همین قوانین حاکم است. هر کسبوکار معمولا تجهیزات اداری خود را با مشاهدهی کاتالوگها انتخاب میکند، ولی بیشتر خریدهای دیگر هر کسبوکار، مستلزم فروش شخصی توسط فروشنده است، حتی اگر بعدا خرید آن کالا یا خدمات به امری عادی تبدیل شود؛ در موارد بعدی خرید و فروش نیز تماسهای دورهای فرد فروشنده ادامه مییابد تا رابطهی میان دو کسبوکار حفظ شود. خریدهای کسبوکارها معمولا ماهیتی «فنی» دارند. البته این مسئله همیشه به این دلیل نیست که کالاهای خریداری شده مکانیکی یا الکترونیکی هستند، بلکه در بسیاری از موارد، ماهیت فنی این خریدها به دلیل وجود جنبههای تخصصی است.
و ...
فهرست مطالب
مقدمه
شرایط خرید و فروش
جنبههای روانشناختی
نگرشهای منفی
ویژگیهای فروشندگی
انواع فروش شخصی
نمایندگیهای فروش
روندها
عنوان : فروش شخصی چیست
فرمت : پاورپوینت
تعداد صفحات : 33
پیش نمایش تمام صفحات پاورپوینت
توضیحات بیشتر و دانلود
صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود