پنجشنبه, ۲۸ آذر ۱۳۹۸، ۰۹:۱۹ ب.ظ
پاورپوینت مشتری مداری و بررسی الگوی جلب رضایت مشتریان

پاورپوینت مشتری مداری و بررسی الگوی جلب رضایت مشتریان
فرمت فایل دانلودی: .zipفرمت فایل اصلی: ppt
تعداد صفحات: 35
حجم فایل: 885 کیلوبایت
قیمت: 15000 تومان
در قالب ppt و در 35 اسلاید، قابل ویرایش، شامل:
تعریف مشتری (Customer) از دیدگاه بازار
تعریف نیاز (Need)
معرفی نیازها و دلایل وابستگی مشتری به سازمان
انتظار از محصول چگونه شکل می گیرد؟
تقسیم بندی مشتریان بر مبنای انتظارات
ضرورت مشتری مداری (وابستگی سازمان به مشتری)
تعریف مشتری مداری
تعریف رضایت (Satisfaction)
راهکارهای جلب رضایت کارکنان
مزایای رقابتی(Competetive Advantages)
معرفی برخی مزایای رقابتی
حوزه های کاری CRMجهت جلب رضایت مشتریان
شناخت انتظارات اصلی مشتریان درسالهای اخیر
مدیریت نیازها ی مشتری
مهارت های ارتباطی
سیستم های حمایت از مشتری
وفاداری (Loyalty)
جدیدترین تعریف وفاداری (ریچارد اولیور -1999)
مزایای وفاداری
تعریف نیاز (Need)
معرفی نیازها و دلایل وابستگی مشتری به سازمان
انتظار از محصول چگونه شکل می گیرد؟
تقسیم بندی مشتریان بر مبنای انتظارات
ضرورت مشتری مداری (وابستگی سازمان به مشتری)
تعریف مشتری مداری
تعریف رضایت (Satisfaction)
راهکارهای جلب رضایت کارکنان
مزایای رقابتی(Competetive Advantages)
معرفی برخی مزایای رقابتی
حوزه های کاری CRMجهت جلب رضایت مشتریان
شناخت انتظارات اصلی مشتریان درسالهای اخیر
مدیریت نیازها ی مشتری
مهارت های ارتباطی
سیستم های حمایت از مشتری
وفاداری (Loyalty)
جدیدترین تعریف وفاداری (ریچارد اولیور -1999)
مزایای وفاداری
قسمتی از متن پاورپوینت:
تعریف مشتری (Customer) ازدیدگاه بازار: در فرهنگ بازار، مشتری فردی است که توانایی خرید کالا و یا گرفتن خدمتی را داشته باشد. در این دیدگاه مشتری درباره تأمین نیازهای خود به خوبی مطالعه و بررسی می کند و با درنظر گرفتن شرایط وامکانات موجود به انتخاب می پردازد.
تعریف مشتری (Customer) ازدیدگاه بازار: در فرهنگ بازار، مشتری فردی است که توانایی خرید کالا و یا گرفتن خدمتی را داشته باشد. در این دیدگاه مشتری درباره تأمین نیازهای خود به خوبی مطالعه و بررسی می کند و با درنظر گرفتن شرایط وامکانات موجود به انتخاب می پردازد.
.......
تقسیم بندی مشتریان بر مبنای انتظارات:
1- مشتریان راضی : اگر میزان انتظارات قبل از خرید با فایده ای که نصیب مشتری می شود برابر باشد مشتری راضی است و در این صورت رضایت خود را به دیگران اعلام می کند.
2- مشتریان خشنود : اگر فایده کسب شده بیشتر از میزان انتظارات باشد مشتری به درجه خشنودی می رسد. در این حالت مشتری علاوه بر این که به شرکت وفادار می شود مبلغ مجانی شرکت هم خواهد شد (تبلیغات رایگان(
3- مشتریان ناراضی : اگر فایده کمترازمیزان انتظارباشد مشتری ناراضی است و در چنین حالت حداقل نارضایتی خود را به تعداد زیادی اعلام می کند ...
1- مشتریان راضی : اگر میزان انتظارات قبل از خرید با فایده ای که نصیب مشتری می شود برابر باشد مشتری راضی است و در این صورت رضایت خود را به دیگران اعلام می کند.
2- مشتریان خشنود : اگر فایده کسب شده بیشتر از میزان انتظارات باشد مشتری به درجه خشنودی می رسد. در این حالت مشتری علاوه بر این که به شرکت وفادار می شود مبلغ مجانی شرکت هم خواهد شد (تبلیغات رایگان(
3- مشتریان ناراضی : اگر فایده کمترازمیزان انتظارباشد مشتری ناراضی است و در چنین حالت حداقل نارضایتی خود را به تعداد زیادی اعلام می کند ...
توضیحات:
این فایل شامل پاورپوینتی با موضوع "مشتری مداری و بررسی الگوی جلب رضایت مشتریان" می باشد که در حجم 35 اسلاید، همراه با تصاویر و توضیحات کامل تهیه شده است که می تواند توسط دانشجویان رشته های مجموعه مدیریت به عنوان ارائه کلاسی درسهای مدیریت بازاریابی و اصول بازاریابی در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد مورد استفاده قرار گیرد.
پاورپوینت تهیه شده بسیار کامل و قابل ویرایش بوده و در تهیه آن، کلیه اصول و علائم نگارشی و چیدمان جمله بندی رعایت شده و به راحتی و به دلخواه می توان قالب آن را تغییر داد.