نیک فایل

پاورپوینت,تحقیق,گزارش کار,دانلود پاورپوینت,نمونه سوال,پرسشنامه,دانلود فایل

نیک فایل

پاورپوینت,تحقیق,گزارش کار,دانلود پاورپوینت,نمونه سوال,پرسشنامه,دانلود فایل

پاورپوینت,تحقیق,گزارش کار,دانلود پاورپوینت,نمونه سوال,پرسشنامه,دانلود فایل
طبقه بندی موضوعی
تحقیق-عوامل-پذیرش-و-ویژگی-های-بانکداری-الکترونیکی
تحقیق عوامل پذیرش و ویژگی های بانکداری الکترونیکی
فرمت فایل دانلودی: .docx
فرمت فایل اصلی: doc
تعداد صفحات: 78
حجم فایل: 175 کیلوبایت
قیمت: 20000 تومان

توضیحات:
دانلود تحقیق با موضوع عوامل پذیرش و ویژگی های بانکداری الکترونیکی،
در قالب word و در 78 صفحه، قابل ویرایش.
 
 
بخشی از متن:
بانکداری الکترونیک شامل کلیه کانال های الکترونیکی است که مشتریان برای دسترسی به حساب های خود و نقل و انتقال وجه بین حساب ها و یا پرداخت صورت حساب های خود از آن استفاده می کنند. این کانال ها شامل اینترنت ، موبایل ، تلفن ، تلویزیون دیجیتال ، دستگاه های خود پرداز و کارت های بانکی و یا استفاده از خدمات الکترونیکی در داخل شعبات بانک ها می باشد. مفهومی دیگر از بانکداری الکترونیک استفاده از فن آوری های پیشرفته نرم افزاری و سخت افزاری مبتنی بر شبکه و مخابرات برای تبادل منابع و اطلاعات مالی به صورت الکترونیکی است و می تواند باعث حذف نیاز به حضور فیزیکی مشتری در شعبه بانک ها شود و می توان آن را استفاده از تکنولوژی پیشرفته شبکه ها و مخابرات شبکه ها جهت انتقال منبع (پول) در سیستم بانکداری معرفی نمود. بانکداری الکترونیک در واقع اوج استفاده از تکنولوژی انفورماتیک در جهت حذف دو قید زمان و مکان از خدمات بانکی است. به عبارت دیگر اگر تا دیروز ساعت کار بانک ها ، تعداد و محل استقرار شعب بانک ها ، عوامل اصلی تسهیل گردش پول در جامعه شناخته می شدند ، امروزه با ارائه خدمات بانکداری الکترونیک هم چون بانکداری خانگی ، مینی بانک ها  و ... این عوامل کم کم به دست فراموشی سپرده شده اند. (صادقی، 1389)
این باور که بانکداری الکترونیکی یکباره به وجود آمده است کاملاً اشتباه است. این نوع بانکداری مسیری را طی چند دهه طی کرده است و هنوز راه طولانی  برای رسیدن به حد نهایی و تکامل خود در پیش روی دارد. جایی که استفاده از نیروی انسانی و عملیات دستی به حداقل ممکن رسیده و به جای آن سیستم های شبکه ای و رایانه ای گسترده تر و با امنیت بالا کاربرد دارد  ، جایی است که بانکداری الکترونیک کامل نمایان می شود. (نصر اصفهانی و همکاران، 1389) 
و . . .
 
 
فهرست مطالب :
2-1-1. ویژگی های بانکداری الکترونیکی   
2-1-1-1. سرعت     
2-1-1-2.درستی(صحت)     
2-1-1-3. تجربه ( مهارت)  مشتری   
2-1-2. انواع بانکداری الکترونیک   
2-1-2-1.بانکداری خانگی   
2-1-2-2.بانکداری از راه دور     
2-1-2-3. بانکداری اینترنتی     
2-1-2-4. تلفن بانک     
2-1-2-5. بانکداری از طریق تلویزیون بانکی   
2-1-2-6. خودپرداز     
2-1-3. تاریخچه بانکداری الکترونیک در جهان    
2-1-3-1. تاریخچه دولت الکترونیک   
2-1-4. تاریخچه بانکداری الکترونیک در ایران   
2-1-4-1. دولت الکترونیک در ایران   
2-1-4-2. تکامل وتوسعه دولت الکترونیکی     
 2-1-4-3. بررسی اثرات دولت الکترونیک     
2-1-4-3-1. سطح کلان(دولت)   
2-1-4-3-2. سطح خرد(سازمان ها- کارکنان ومدیریت)   
2-1-5. سطوح بانکداری الکترونیک   
2-1-5-1. بانکداری الکترونیکی مصرف کننده ( در سطح مشتری)     
2-1-5-2. بانکداری الکترونیکی بین بانکی     
2-1-6. ادوار بانکداری مدرن     
2-1-6-1. دوره اول: اتوماسیون پشت باجه     
2-1-6-2. دوره دوم: اتوماسیون جلوی باجه      
2-1-6-3. دوره سوم: متصل کردن مشتریان به حساب هایشان     
2-1-6-4. دوره چهارم یکپارچه سازی سیستم ها و مرتبط کردن مشتری با عملیات بانکی    
2-1-7. مقایسه بانکداری الکترونیکی با بانکداری سنتی     
2-1-8. ضرورت های گسترش بانکداری الکترونیکی   
2-1-8-1. افزایش کارایی مبادلات     
2-1-8-2. صرفه های مقیاس کوچک تر   
2-1-8-3. تقلیل هزینه های اولیه و تغییر موانع ورود به بازار     
2-1-9. تجارت الکترونیک   
2-1-9-1. مبادله الکترونیکی داده ها   
2-1-9-2. مدل فرآیند تجاری در تجارت الکترونیک   
2-2-1. مروری بر مطالعات و وضعیت موجود سایر کشورها   
2-2-2. مروری بر مطالعات و وضعیت موجود در ایران     
2-2-3. ادراک از مفید بودن و سهولت استفاده    
2-2-4. سهولت ( راحتی- آسایش)     
2-2-4-1. تاثیر سهولت استفاده  از تکنولوژی  بر پذیرش بانکداری الکترونیکی     
2-2-5. ابعاد رضایت مشتریان از کیفیت خدمات بانکداری الکترونیکی   
2-2-5-1. مشتری مداری و بانکداری الکترونیکی   
2-2-5-2. رضایت مشتریان     
2-2-5-3. وفاداری مشتریان     
2-2-5-4. مزایای مشتریان وفادار   
2-2-6.کیفیت     
2-2-6-1. اهمیت کیفیت خدمت به مشتری    
2-2-6-2. مزایای ناشی از کیفیت   
2-2-6-3. سنجش کیفیت    
2-2-6-4. انتظار قبلی مشتری   
2-2-6-5. کیفیت واقعی    
2-2-6-6. کیفیت ادراک شده    
2-2-7. مدل و مقیاس کیفیت خدمت به مشتری   
2-2-7-1. اجزای مقیاس کیفیت بر اساس مدل سروکوال   
2-2-7-2. مزایای بکار گیری سروکوآل     
2-2-7-3. انتقادهایی بر علیه سروکوال   
2-2-8. مفهوم کیفیت خدمات     
2-2-9. عوامل موثر بر بهبود کیفیت خدمات     
2-2-9-1. افزایش انتظارات مشتریان   
2-2-9-2. فعالیت رقبا     
 2-2-9-3. عوامل محیطی   
2-2-9-4. ماهیت خدمت به مشتری   
2-2-9-5. عوامل درون سازمانی     
2-2-10. مفهوم کیفیت خدمات الکترونیکی     
2-2-11.کیفیت خدمات در بانکداری الکترونیکی   
2-2-12. بانکداری الکترونیکی و نقش آن در کیفیت خدمات   
2-2-13. امنیت     
2-2-13-1. امنیت در بانکداری الکترونیک     
2-2-13-2. مساله امنیت در بانکداری موبایل   
2-2-13-3. امنیت سرور   
2-2-13-4. امنیت رسانه انتقال     
2-2-13-5. امنیت سمت کاربر   
2-2-14. خود اثر بخشی استفاده از رایانه     
2-2-15. ریسک ادراکی     
2-2-16. اعتماد مشتری     
2-2-16-1. اهمیت اعتماد     
2-2-16-2. مشخصات اعتماد     
2-2-16-3. عوامل موثر بر اعتماد     
2-2-16-3-1. متغیرهای فردی     
2-2-16-3-2. متغیرهای مربوط به سازمان     
2-2-16-3-3. متغیرهای زیر ساختی     
2-2-17. تصویر ذهنی     
2-2-17-1. عوامل موثر بر تصویر ذهنی   
2-2-18. اینترنت   
2-2-18-1.گستره اینترنت     
2-2-18-2. میزان دسترسی و کیفیت اینترنت     
2-2-19. پیشینه تحقیق   
رفرنس درون متنی دارد
منابع دارد

 

دانلود فایل
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.
 
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۴/۲۲
رضا عسکری

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی