نیک فایل

پاورپوینت,تحقیق,گزارش کار,دانلود پاورپوینت,نمونه سوال,پرسشنامه,دانلود فایل

نیک فایل

پاورپوینت,تحقیق,گزارش کار,دانلود پاورپوینت,نمونه سوال,پرسشنامه,دانلود فایل

پاورپوینت,تحقیق,گزارش کار,دانلود پاورپوینت,نمونه سوال,پرسشنامه,دانلود فایل
طبقه بندی موضوعی
شنبه, ۳۰ فروردين ۱۳۹۹، ۱۰:۴۹ ب.ظ

خرید پاورپوینت بازاریابی جاذبه ای چیست

پاورپوینت بازاریابی جاذبه ای چیست

 

پاورپوینت بازاریابی جاذبه ای چیست شامل 27 اسلاید زیبا که با جدیدترین نسخه پاورپوینت طراحی شده و قابل ویرایش می باشد و برای دانشجویان کاربرد دارد .


مشخصات فایل

 

 

تعداد صفحات 27
حجم 4130 کیلوبایت
فرمت فایل اصلی pptx
دسته بندی علوم انسانی


توضیحات کامل

 

پاورپوینت بازاریابی جاذبه ای چیست

 

پاورپوینت بازاریابی جاذبه ای چیست شامل 27 اسلاید زیبا ، که با جدیدترین نسخه پاورپوینت طراحی شده و تمام اسلایدها دارای slide show بسیار زیبا و کارشده و قابل ویرایش می باشد . همچنین به راحتی می توان قالب آن را به مورد دلخواه تغییر داد و در تهیه آن کلیه اصول نگارشی، املایی و چیدمان و جمله بندی رعایت گردیده است. این پاورپوینت برای دانشجویان کاربرد دارد. در ادامه ابتدا بخشی از متن این پاورپوینت را برای شما آورده ایم ، سپس فهرست مطالب و در انتها تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزئیات آن را مشاهده کنید و در صورت تمایل در ادامه مطلب آن را دانلود نمایید .

 

مقدمه

برایان هالیگان در سال 1383 برای اولین بار در مورد بازاریابی جاذبه ای صحبت کرد و اون رو برای کسب و کارهای کوچک با درآمدهای زیاد و محصولات دانش بنیان معرفی کرد. اما بعدها این روش بازاریابی به یک مکتب جدی تبدیل میشه و در همه ی حوزه ها راهکارهای مختلفی مطرح می کنه.

باید اینو پذیرفت که بازاریابی بیرونی یا Outbound Marketing داره به پایان خودش میرسه و امروزه باید توجه بیشتری به اینباند مارکتینگ یا بازاریابی جاذبه ای داشته باشیم. Inbound Marketing یا بازاریابی جاذبه ای روشی است برای بهتر دیده شدن برند شما توسط مشتری در کوتاه ترین زمان ممکن و با سهولت و برای رسیدن به این هدف چندین تکنیک وجود داره. این روش فقط برای ایجاد آگاهی از برند نیست، بلکه هدفش اینه که با ایجاد کردن ارزش بیشتر در طول چرخه ی خرید مشتری او را به سایر پیشنهادات سوق بده تا با شکل گیری یه تجربه ی خوب اون رو به یه مشتری ثابت تبدیل کنه. به عبارت دیگه، در تکنیک های سنتی بازاریابی برای ارائه ی خدمات و محصولات یک برند باید سراغ مشتریان می رفتید و عموما در جلب توجه مشتری رویکردهای وقفه ای و مزاحمت آفرین وجود داشت. اما طی سالهای اخیر با برجسته شدن مفهوم ارزش آفرینی، به جای ایجاد وقفه در زندگی روزمره ی مشتری ها دنبال ارزش آفرینی و  دیده شدن برند بودند.

این روشهای سنتی بازاریابی هنوز به علت راحت بودنشون برای خیلی از بازاریاب ها محبوب هستن. با این وجود روش های فوق الذکر برای یه کاربر بالقوه تجربه ی خوبی ایجاد نمی کنه.

به عبارت دیگه، شرکتها در بازاریابی سنتی تمرکز خودشون رو روی یافتن مشتری می گذارن. مثلا از روشهایی مثل تماس تلفنی تصادفی، تبلیغات چاپی، آگهی های تلویزیونی، ارسال پیامک و ارسال ایمیلهای تبلیغاتی انبوه استفاده می کردن. علاوه بر این، تکنولوژی های جدید این روش ها رو کم اثر و هزینه بر کرده. مثلا نمایشگر تلفن ها باعث جلوگیری خیلی از تماس های تلفنی ناخواسته شده و یا  استفاده از سینمای خانگی تلویزیون دیدن رو کمرنگ تر کرده. برای حذف کردن ایمیل های ناخواسته نرم افزارهای ضد اسپم ساخته شده است.

بازاریابی درون گرا یا جاذبه ای مفهومی است که با گسترش استفاده از اینترنت و همه گیر شدن فعالیت در فضای مجازی شکل گرفته است. به همین دلیل در چندسال اخیر اهمیت بیشتری بهش شده و در سال 96 توجه به این مفهوم می تونه عامل موفقیت تبلیغ برند خصوصا در فضای مجازی باشه.

 اگه یه مقدار در مورد بازاریابی های نوین جست و جو کرده باشید باید چشمتون به  بازاریابی جاذبه ای افتاده باشه. بازاریابی اینباند حدودا 20 سال پیش در قالب شیوه ای برای حل مشکلات مربوط به کارکنان سازمانها و ارائه ی خدمات با کیفیت مطرح شد.

بازاریابی جاذبه ای یه تحول ساختاری در بازاریابی به وجود آورده. به طور کلی به جای روش های مزاحم که تمام تسلط رو به فروشندگان یا بازاریابان می دادن، بازاریابان اینباند سعی در قدرتمندسازی خریداران یا مشتریان دارن.

همونطور که گفته شد تمرکز اینباند مارکتینگ بر دیده شدن شما و کسب و کارتون و کسایی است که دقیقا دنبال کالا یا خدمات شما هستند. در این روش بازاریابی تلاش میشه تا تمرکز بیشتری روی نیازهای مشتری باشه. در بازاریابی جاذبه ای سعی بر این است که شما بخشی از جریان گفت و گو باشید و رسیدن به این هدف عمدتا از طریق تهیه ی یک محتوای مفید و مرتبط عملی خواهد بود. شما تلاش می کنید که با روشهای هوشمندانه مشتری رو به داخل بکشید و به همین دلیل است که این روش بازاریابی درونگرا نامیده می شه.

از آنجایی که کارکنان در کسب و کارهای کوچک هزینه بردار هستن شما به عنوان کارفرما می تونید به جای اضافه کردن نیرو و پرداخت پولهای بسیار برای جذب مشتری از بازاریابی محتوا کمک بگیرید که در حقیقت بخشی ازبازاریابی جاذبه ای یا درونگرا است.

"محتوای مناسب" یکی از محبوب ترین و مهم ترین روشهای بازاریابی جاذبه ای است که با نام بازاریابی محتوا شناخته شده است. گاهی بازاریابی محتوا و بازاریابی جاذبه ای به جای همدیگه استفاده میشن اما همونطور که گفتیم بازاریابی محتوا زیرشاخه ی بازاریابی درون گراست.

هدف از محتوا مستقیما افزایش فروش نیست بلکه هدف در دسترس بودن در مقابل چشمان مخاطبه تا از این طریق نسبت به برند آگاهی بیشتری داشته باشند.

یکی دیگه از زیر شاخه های بازاریابی جاذبه ای، بازاریابی شبکه های اجتماعی است که برای ایجاد هویت سازمان یا برند محصول بسیار مهمه و هزینه ی تبلیغات در این زمینه زیاد نیست. در بازاریابی دیجیتال معمولا از انتشار مطالب، عکس، ویدئو، اینفوگرافیک و غیره که قابلیت فراگیر شدن داره استفاده میشه تا در شبکه های اجتماعی قرار بگیره. مالکان برندها با داشتن یه استراتژی درست و حسابی برای شبکه های اجتماعی خود می تونن باعث جذب بیشتر مشتری و تبدیل اونها به مشتری وفادر بشن.

و ...

 

فهرست مطالب

مقدمه

تفاوت بازاریابی سنتی و بازایابی جاذبه ای

ریشه های شکل گیری مفهوم بازاریابی جاذبه ای

تعریف بازاریابی جاذبه ای

چرا بازاریابی جاذبه ای؟

متدولوژی بازاریابی جاذبه ای

 

عنوان : بازاریابی جاذبه ای چیست

فرمت : پاورپوینت

تعداد صفحات : 27

پیش نمایش تمام صفحات پاورپوینت

بازاریابی جاذبه ای چیست


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی