نیک فایل

پاورپوینت,تحقیق,گزارش کار,دانلود پاورپوینت,نمونه سوال,پرسشنامه,دانلود فایل

نیک فایل

پاورپوینت,تحقیق,گزارش کار,دانلود پاورپوینت,نمونه سوال,پرسشنامه,دانلود فایل

پاورپوینت,تحقیق,گزارش کار,دانلود پاورپوینت,نمونه سوال,پرسشنامه,دانلود فایل
طبقه بندی موضوعی

پاورپوینت رهبری تحول آفرین و مزایای آن در سازمان

 

پاورپوینت رهبری تحول آفرین و مزایای آن در سازمان شامل 20 اسلاید زیبا که با جدیدترین نسخه پاورپوینت طراحی شده و قابل ویرایش می باشد و برای دانشجویان کاربرد دارد .


مشخصات فایل

 

 

تعداد صفحات 20
حجم 4254 کیلوبایت
فرمت فایل اصلی pptx
دسته بندی علوم انسانی


توضیحات کامل

 

پاورپوینت رهبری تحول آفرین و مزایای آن در سازمان

 

پاورپوینت رهبری تحول آفرین و مزایای آن در سازمان شامل 20 اسلاید زیبا ، که با جدیدترین نسخه پاورپوینت طراحی شده و تمام اسلایدها دارای slide show بسیار زیبا و کارشده و قابل ویرایش می باشد . همچنین به راحتی می توان قالب آن را به مورد دلخواه تغییر داد و در تهیه آن کلیه اصول نگارشی، املایی و چیدمان و جمله بندی رعایت گردیده است. این پاورپوینت برای دانشجویان کاربرد دارد. در ادامه ابتدا بخشی از متن این پاورپوینت را برای شما آورده ایم ، سپس فهرست مطالب و در انتها تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزئیات آن را مشاهده کنید و در صورت تمایل در ادامه مطلب آن را دانلود نمایید .

 

مقدمه

آیا تاکنون در گروهی بوده‌اید که در آن فردی با مشخص کردن چشم‌انداز روشنی از اهداف گروه، اشتیاق به انجام کار و توانایی انرژی بخشیدن به دیگر اعضای گروه، کنترل وضعیت را در دست بگیرد؟ ممکن است به این فرد رهبر تحول آفرین گفته شود. رهبری تحول آفرین یکی از انواع شیوه های رهبری است که می‌تواند در افراد زیردست تغییرات مثبت ایجاد کند. در این مبحث با رهبری تحول آفرین بیشتر آشنا می‌شویم.

رهبران تحول آفرین عموما پر‌انرژی، علاقه‌مند و مشتاق هستند. این رهبران نه‌تنها در فرایند‌های کار درگیر می‌شوند، بلکه تمرکزشان روی این است که به دیگر افراد گروه کمک کنند تا آنها نیز در کارهایشان موفق باشند.

متخصص رهبری و نویسنده‌ی زندگی‌نامه‌ی رئیس‌جمهورها، جیمز مک‌گرگور بِرنز، برای اولین بار مفهوم رهبری تحول آفرین را ابداع کرد. بنا به تعریف بِرنز، زمانی می‌توانیم شاهد رهبری تحول آفرین باشیم که رهبران و زیردستان به پیشرفت یکدیگر کمک کنند و در تقویت روحیه و افزایش انگیزه‌ همدیگر تأثیرگذار باشند.

رهبران تحول آفرین با استفاده از قدرت بصیرت و شخصیت‌شان این توانایی را دارند که الهام‌بخش زیردستان‌شان باشند و انتظارات، درک و انگیزه‌های آنها را برای انجام کار و رسیدن به اهداف تغییر دهند.

محقق دیگری به نام برنارد ام باس ایده‌ی اولیه‌ی برن را توسعه داد و نظریه‌ی شناخته‌شده‌ی رهبری تحول آفرین باس را پایه‌گذاری کرد. بنابر نظریه‌ی باس رهبری تحول آفرین را می‌توان براساس تأثیرش بر زیردستان تعریف کرد.

به‌عقیده‌ی باس رهبران تحول آفرین از طرف زیردستان‌شان مورداعتماد، احترام و تحسین هستند.

رهبری تحول چیست؟

از جدیدترین رویکردهای رهبری، مدل رهبری تحول‌آفرین ـ مبادله‌ای۱ است که برنز۲ آن را مطرح و بس و آوولیو۳ آن را عملیاتی کرده‌اند. از ویژگی‌های رهبران تحول‌آفرین، بالا بردن نیازها و انگیزه‌های پیروان است (Gardner and stough, ۲۰۰۲). رهبران تحول‌آفرین زیردستان خود را برمی‌انگیزاند تا آنچه را در توان دارند انجام دهند (Burke and Collins, ۲۰۰۱).

و ...

 

فهرست مطالب

مقدمه

رهبری تحول چیست؟

اجزای رهبری تحول آفرین

تأثیرات رهبری تحول آفرین

ارتباط با رفاه

به‌کارگیری در دنیای واقعی

کلام آخر

 

عنوان : رهبری تحول آفرین و مزایای آن در سازمان

فرمت : پاورپوینت

تعداد صفحات : 20

پیش نمایش تمام صفحات پاورپوینت

رهبری تحول آفرین و مزایای آن در سازمان


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی