نیک فایل

پاورپوینت,تحقیق,گزارش کار,دانلود پاورپوینت,نمونه سوال,پرسشنامه,دانلود فایل

نیک فایل

پاورپوینت,تحقیق,گزارش کار,دانلود پاورپوینت,نمونه سوال,پرسشنامه,دانلود فایل

پاورپوینت,تحقیق,گزارش کار,دانلود پاورپوینت,نمونه سوال,پرسشنامه,دانلود فایل
طبقه بندی موضوعی
شنبه, ۲۹ آذر ۱۳۹۹، ۱۱:۰۱ ق.ظ

دانلود پاورپوینت نظریه مارپیچ سکوت

پاورپوینت نظریه مارپیچ سکوت

 

پاورپوینت نظریه مارپیچ سکوت شامل 21 اسلاید زیبا که با جدیدترین نسخه پاورپوینت طراحی شده و قابل ویرایش می باشد و برای دانشجویان کاربرد دارد .


مشخصات فایل

 

 

تعداد صفحات 21
حجم 4099 کیلوبایت
فرمت فایل اصلی pptx
دسته بندی علوم انسانی


توضیحات کامل

 

پاورپوینت نظریه مارپیچ سکوت

 

پاورپوینت نظریه مارپیچ سکوت شامل 21 اسلاید زیبا ، که با جدیدترین نسخه پاورپوینت طراحی شده و تمام اسلایدها دارای slide show بسیار زیبا و کارشده و قابل ویرایش می باشد . همچنین به راحتی می توان قالب آن را به مورد دلخواه تغییر داد و در تهیه آن کلیه اصول نگارشی، املایی و چیدمان و جمله بندی رعایت گردیده است. این پاورپوینت برای دانشجویان کاربرد دارد. در ادامه ابتدا بخشی از متن این پاورپوینت را برای شما آورده ایم ، سپس فهرست مطالب و در انتها تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزئیات آن را مشاهده کنید و در صورت تمایل در ادامه مطلب آن را دانلود نمایید .

 

مقدمه:

مار پیچ سکوت از جمله نظریه هایی می باشد که برای رسانه های ارتباط جمعی ، قدرت زیادی قائل است . این نظریه توسط الیزابت نوئل نئومان ، مطرح شده است .استدلال نوئل – نئومان این است که رسانه ها ی جمعی حتما بر افکار عمومی اثرهای قوی دارند ( سورین و تانکارد 1381ص396) بنابر این رسانه ها در این نظریه در حکم متغیر مستقلی قرار می گیرند که متغیر وابسطه ی آنها همان افکار عمومی جامعه در نظر گرفته می شوند ( تاکید از من است ). نوئل نئومان استدلال می کند که سه ویژگی ارتباط جمعی ، یعنی تراکم ، همه جایی بودن و هم صدایی در ایجاد اثرهای قوی بر افکار عمومی با هم ترکیب می شوند هم صدایی به تصویر همشکلی از رویداد یا موضوعی که می تواند توسعه داد اشاره دارد و اغلب میان روزنامه ها ی مختلف ، مجلات ، شبکه های تلویزیون و رسانه های دیگر مشترک است ( همان ص 396) در باب مصداق هم صدایی می توان به این مساله پرداخت که برای مثال ، گروهی که انحصار رسانه ها را در دست دارد می خواهد واقعه ای را همانطور که متضمن منافعش است انعکاس دهد در این حالت به دلیل اتفاق نظری که میان رسانه های مختلف در باره ی آن واقعه وجود دارد از دیدگاه این نظریه ، افکار عمومی همان طور شکل می گیرد که آن رسانه ها مد نظر داردند . در همین راستا نوئل نئومان مطرح می کند که رسانه ها این قدرت را دارند که به افکار عمومی القاء کنند که کدام نظرات یا ایده ها در اکثریت قرار دارند و کدام در اقلیت. اگر احساس کنند که در اقلیت قرار دارند گرایش پیدا می کنند که در باره موضوع سکوت کنند اگر فکر کنند که تغییر افکار عمومی در جهت فاصله گرفتن از آنها ست ، گرایش پیدا می کنند در خصوص موضوع ساکت بمانند هر چه بیشتر ساکت بمانند افراد دیگر بیشتر احساس می کنند که دیدگاه خاص ( متفاوت ) عرضه نشده است و بیشتر ساکت می مانند ( همان ص 397)

  و ...

 

فهرست مطالب

مقدمه

 نظریه مارپیچ سکوت در ایران کنونی

 ابهامات در تفوق مصدایق این نظریه در جامعه ایران

نتیجه گیری

 

عنوان : نظریه مارپیچ سکوت

فرمت : پاورپوینت

تعداد صفحات : 21

پیش نمایش تمام صفحات پاورپوینت

نظریه مارپیچ سکوت


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی