نیک فایل

پاورپوینت,تحقیق,گزارش کار,دانلود پاورپوینت,نمونه سوال,پرسشنامه,دانلود فایل

نیک فایل

پاورپوینت,تحقیق,گزارش کار,دانلود پاورپوینت,نمونه سوال,پرسشنامه,دانلود فایل

پاورپوینت,تحقیق,گزارش کار,دانلود پاورپوینت,نمونه سوال,پرسشنامه,دانلود فایل
طبقه بندی موضوعی
چهارشنبه, ۲۸ آبان ۱۳۹۹، ۰۷:۴۰ ب.ظ

دانلود پاورپوینت چگونه کمیک اینترنتی بنویسیم؟

پاورپوینت چگونه کمیک اینترنتی بنویسیم؟

 

فایل پاورپوینت چگونه کمیک اینترنتی بنویسیم؟به صورت کاملا خلاصه برای افراد مبتدی علاقمند در حیطه نوشتن کمیک تهیه شده است،این فایل 24 اسلاید قابل ویرایش داشته که در پایین ترین نسخه پاورپوینت برای دانلود قرار داده شده است.


مشخصات فایل

 

 

تعداد صفحات 24
حجم 2320 کیلوبایت
فرمت فایل اصلی ppt
دسته بندی هنر


توضیحات کامل

 

پاورپوینت چگونه کمیک اینترنتی بنویسیم؟

 

فایل پاورپوینت چگونه کمیک اینترنتی بنویسیم در 24 اسلاید تهیه شده که به صورت کاملا جامع شما را با مفاهیم مورد نیاز در این حرفه آشنا می سازد و توصیه های لازم برای نوشتن کمیک را به صورت مختصر توضیح میدهد.همچنین به مفاهیم مهمی مانند استوری برد، طراحی کمیک و  چگونگی پیشرفت در این کار پرداخته می شود.این فایل که قابل ویرایش بوده و در پایین ترین نسخه تهیه شده است(پاورپوینت نسخه 2003)، به افرادی که میخواهند شروع به نوشتن کمیک کنند و همچنین به علاقمندان کمیک و  افراد هنر دوست توصیه می شود.

 

بخشی از متن:

برای نوشتن یک کتاب کمیک، باید یکی از دو روش «متن نمایش یا اسکریپت کامل» یا «دیالوگ رو حوضی» را دنبال کنید. هر دو روش فوق به طور معمول در نوشتن کمیک استفاده می شود، اگر می خواهید این کار را انجام دهید، همچنین می توانید نوآوری کنید. روش اسکریپت کامل، قدرت کنترل بیشتری به نویسنده می‌دهد به این معنا که می تواند در مورد تعداد پانل ها در یک صفحه، شخصیت های ارائه شده در آن و در نهایت دنباله ای از رویدادها و گفتگوها تصمیم بگیرد. از سوی دیگر، روش دیالوگ رو حوضی به بازیگر اجازه می دهد تا مسئولیت نمایش وقایع در داستان را به عهده گیرد.
نویسنده باید خلاصه داستان و گفتگوها را برای چند نمونه یا رخداد برای بازیگر فراهم آورد. بقیه کنترل به بازیگر سپرده می شود. او طرح اولیه داستان را به پانلهایی تقسیم می کند و تصمیم می گیرد که چطور در آنها گام بردارد. پس از آنکه بازیگر کارش را انجام داد، محتوا به نویسنده تحویل داده می شود تا بقیه دیالوگها در داستان اضافه شود.

 

فهرست:

مقدمه

 تاریخچه کمیک

برای شروع چه کنیم؟

طرح کلی

 استوری برد

 1-اصول حرکت 2-آشنایی با نماهای مختلف 3-آشنایی با زاویه های مختلف دوربین 4-یکپارچگی و تداوم استوری برد 5-پنلهای استوری برد یعنی... 6-تروکاژ چیست؟ 7-ترانزیشن چیست؟ 8- نرم افزارهایی برای بهتر شدن

سناریو

طراحی

تهیه استوری برد و طراحی چیدمان 1-به مهارت های حروفچینی نیاز خواهید داشت

انعطاف پذیری

انتشار کمیک

منابع

 

بررسی اجمالی:

عنوان: چگونه کمیک اینترنتی بنویسیم؟

فرمت: پاورپوینت(نسخه2003)

تعداد صفحات: 24 اسلاید

حجم: 2.26مگابایت


تصویر پیشنمایش اسلاید های این پاورپوینت:

پاورپوینت چگونه کمیک اینترنتی بنویسیم؟

 


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی