نیک فایل

پاورپوینت,تحقیق,گزارش کار,دانلود پاورپوینت,نمونه سوال,پرسشنامه,دانلود فایل

نیک فایل

پاورپوینت,تحقیق,گزارش کار,دانلود پاورپوینت,نمونه سوال,پرسشنامه,دانلود فایل

پاورپوینت,تحقیق,گزارش کار,دانلود پاورپوینت,نمونه سوال,پرسشنامه,دانلود فایل
طبقه بندی موضوعی
چهارشنبه, ۷ آبان ۱۳۹۹، ۱۱:۴۲ ب.ظ

پاورپوینت توافق نامه سطح خدمات یا SLA چیست

پاورپوینت توافق نامه سطح خدمات یا SLA چیست

 

پاورپوینت توافق نامه سطح خدمات یا SLA چیست شامل 36 اسلاید زیبا که با جدیدترین نسخه پاورپوینت طراحی شده و قابل ویرایش می باشد و برای دانشجویان کاربرد دارد .


مشخصات فایل

 

 

تعداد صفحات 36
حجم 4218 کیلوبایت
فرمت فایل اصلی pptx
دسته بندی علوم انسانی


توضیحات کامل

 

پاورپوینت توافق نامه سطح خدمات یا SLA چیست

 

پاورپوینت توافق نامه سطح خدمات یا SLA چیست شامل 36 اسلاید زیبا ، که با جدیدترین نسخه پاورپوینت طراحی شده و تمام اسلایدها دارای slide show بسیار زیبا و کارشده و قابل ویرایش می باشد . همچنین به راحتی می توان قالب آن را به مورد دلخواه تغییر داد و در تهیه آن کلیه اصول نگارشی، املایی و چیدمان و جمله بندی رعایت گردیده است. این پاورپوینت برای دانشجویان کاربرد دارد. در ادامه ابتدا بخشی از متن این پاورپوینت را برای شما آورده ایم ، سپس فهرست مطالب و در انتها تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزئیات آن را مشاهده کنید و در صورت تمایل در ادامه مطلب آن را دانلود نمایید .

 

مختصری از متن

مقدمه

در دنیای فناوری اطلاعات واژه SLA زیاد به گوش می‌رسد، شاید برای شما هم این سوال مطرح شده باشد که SLA چیست و چه کاربردی دارد؟

SLA و یا به عبارتی Service Level Agreement به توافق و یا قراردادی در مورد سطح خدمات مورد انتظار، بین یک سرویس دهنده خدمات فناوری اطلاعات از یک طرف و فرد یا شرکتی که از این خدمات استفاده می‌کند در طرف دیگر اطلاق می‌گردد. به طور معمول در یک قرارداد SLA سطح کیفیت خدمات و نیز سرعت رفع اشکالات احتمالی درج شده و سرویس دهنده متعهد به رعایت آن‌ها می‌گردد و معمولا جریمه‌هایی نیز برای نقض این مفاد در نظر گرفته می‌شود.

پیاده سازی SLA در واحد IT سازمان‌ها چیست

در بسیاری از سازمان‌ها و شرکت‌هایی که واحد IT آن‌ها از یک نرم افزار مدیریت خدمات فناوری اطلاعات (ITSM Software) استفاده می‌کنند، قواعدی در خصوص سرعت رسیدگی به درخواست‌ها و اشکالات کاربران در نظر گرفته می‌شود که معمولا مدیر IT این قواعد را در قالب SLA پیاده سازی می‌کند و به این ترتیب عملکرد هر یک از کارشناسان تیم IT و نیز راندمان کلی تیم فناوری اطلاعات از این طریق اندازه گیری و کنترل می‌شود.

امکان پیاده سازی SLA بدون استفاده از نرم افزار‌های پیشرفته مدیریت خدمات فناوری اطلاعات کاملا غیر ممکن است، پس در انتخاب این گونه نرم افزارها دقت کنید تا همه آنچه برای مدیریت SLA به آن نیاز دارید را در اختیار شما قرار دهند. در ادامه برخی از امکانات و ویژگی های مهم مرتبط با Service Level Agreement که باید در انتخاب نرم افزار به آن‌ها توجه کنید معرفی می‌گردد.

امکانات مورد نیاز یک نرم افزار مدیریت SLA چیست؟

•           امکان محاسبه دقیق زمان درخواست‌ها از موقع ثبت درخواست

•             انعطاف پذیر بودن نرم افزار در خصوص نحوه محاسبه زمان درخواست‌ها

•             قابلیت توقف خودکار تایمر زمانی درخواست‌ها در مواقعی که ادامه کار به دلایلی متوقف شده است

•             امکان تعیین زمان پاسخ به درخواست‌ها

•             امکان تعیین زمان انجام درخواست‌ها

•             امکان محاسبه جریمه ریالی بر اساس زمان پاسخ و یا زمان انجام درخواست‌ها

•             امکان تعریف چندین Service Level Agreement مختلف با توجه به درجه اهمیت انواع درخواست‌ها و رخداد‌ها

•             امکان تعریف اقدامات خودکار در نرم افزار

•             ارائه گزارش‌های تحلیلی بر اساس SLA های تعریف شده

نقش SLA در فرایند فروش چیست؟

یک توافقنامه سطح خدمات (SLA) سطح خدماتی را که شما از یک فروشنده انتظار دارید تعریف کرده و معیارهایی را برای اندازه گیری خدمات تعیین می کند؛ همچنین در صورت عدم توافق در مورد سطح خدمات توافق شده، روش های جبرانی یا مجازات ها را مشخص می کند. SLA یک جز بسیار مهم در هر قرارداد فروش فناوری است.

SLA ها یک مولفه مهم در هر قرارداد فروش فناوری و برون سپاری هستند. علاوه بر مشخص کردن انتظارات از نوع و کیفیت خدمات، SLA در صورت عدم تامین نیازهای شما، راه حل هایی را برای شما فراهم می کند.

به عنوان مثال، SLA یک شرکت مخابراتی ممکن است ۹۹.۹۹۹ درصد در دسترس بودن شبکه را تضمین کند (یعنی تقریباً ۵ دقیقه و ۱۵ ثانیه عدم دسترسی به شبکه در سال) و به مشتری اجازه دهد که در صورت عدم تحقق این تضمین، معمولاً بر اساس یک مقیاس قابل تنظیم با توجه به میزان نقض، مبلغ پرداختی خود را با درصد مشخصی کاهش دهد.

و ...

 

فهرست مطالب

مقدمه

پیاده سازی SLA در واحد IT سازمان‌ها چیست

امکانات مورد نیاز یک نرم افزار مدیریت SLA چیست؟

نقش SLA در فرایند فروش چیست؟

چرا به SLA نیاز دارم؟

چه کسی SLA را ارائه می دهد؟

در یک قرارداد SLA چه مفادی وجود دارد؟

اجزای اصلی SLA کدامند؟

بند جبران خسارت چیست؟

پیاده سازی SLA در واحد IT سازمان‌ها

امکانات مورد نیاز یک نرم افزار مدیریت SLA

آیا SLA قابل انتقال است؟

چگونه می توانم سطح خدمات را ارزیابی کنم؟

چه نوع معیارهایی باید کنترل شود؟

هنگام انتخاب معیارهای SLA خود چه نکاتی را باید در نظر بگیرم؟

 

عنوان : توافق نامه سطح خدمات یا SLA چیست

فرمت : پاورپوینت

تعداد صفحات : 36

پیش نمایش تمام صفحات پاورپوینت

توافق نامه سطح خدمات یا SLA چیست


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی